AURA A/S

Teknisk Supporter til bæredygtig energikoncern

Vil du yde verdensklasse kundeservice til AURA’s privat-og erhvervskunder? Får du et kick af at løse tekniske udfordringer? Og vil du være en del af et stærkt fællesskab og en bæredygtig virksomhed? Så er du måske AURA’s nye Teknisk Supporter.

Din nye hverdag hos AURA Fiber

Du bliver en del af et teknisk dygtig support team på 9 medarbejdere med lokation i Odder. Du bliver en del af et team, der ønsker og bestræber sig efter høj kundetilfredshed, og i fællesskab arbejdes der efter “den gode kundeoplevelse” og med så lav gennemsnitlig ventetid som muligt. 

Du har lyst til at komme på kontoret og bidrage til fællesskabet, men du får også mulighed for at arbejde hjemmefra. Dagligdagen foregår typisk mellem 8-16 og du bliver en del af en vagtordning f. eks. ved sygdom og ferie.

Dine primære opgaver vil være at besvare opkald og mails fra kunder og afhjælpe deres tekniske problemer eller spørgsmål vedr.:

  • Router opsætning
  • Sikkerhed
  • Internet og Wi-Fi
  • CATV og IP TV
  • IP Telefoni

Du skal også hjælpe dine kolleger med tekniske kundevendte opgaver og være opsøgende i forhold til fejlretning samt lave udgående servicekald til kunderne. AURA sørger for en grundig oplæring og introduktion til deres organisation, værdier, IT-systemer og daglige arbejdsopgaver.

Teamplayer og serviceminded med teknisk flair

Du bliver en succes hos AURA hvis du er en teamplayer, bidrager til fællesskabet og motiveres af at hjælpe dine kunder såvel som kolleger. Du er naturlig serviceminded og får energi af at løse tekniske udfordringer. Du er både lyttende, forstående og kan kommunikere professionelt til både it-eksperter såvel som private kunder, der ikke nødvendigvis har teknisk forståelse. Du arbejder ansvarsbevidst og systematisk med fejlfinding og kan bevare overblikket når der er travlt.

Du har teknisk flair og interesse samt du besidder minimum 2-3 års erfaring med teknisk support fra lignende rolle. Du har gerne erfaring med Router opsætning til privat og/eller erhvervskunder samt har arbejdet sikkerhed. Det er et plus med support erfaring inden for Internet og Wi-FI, CATV og IP TV samt IP Telefoni. Du har måske en teknisk relevant uddannelse, men det er ikke et krav.

Hvorfor arbejde hos AURA?

Som Teknisk Supporter hos AURA bliver du en del af en moderne og bæredygtig arbejdsplads med 310 dygtige kolleger, med ambitionen om at være med helt fremme på teknologivalg og domæner. 

AURA er en virksomhed, der er i digital forandring og har som mål at påvirke den grønne omstilling med bæredygtige initiativer. Du får gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt. AURA tilbyder en arbejdsplads, hvor socialt samvær og humor er i højsædet. 

I Fiber afdelingen er der et stort fokus på at løfte i flok og lære af og med hinanden. Der er rig mulighed for at arbejde fleksibelt og du får en god pensionsordning, sundhedsforsikring og en aktiv personaleforening. 

Vil du høre mere om jobbet?

Søg jobbet nedenfor. Har du spørgsmål, så kontakt Techrecruit’s CEO, Mathias Trankjær på tlf. +45 9383 8718 eller Talent Scout, Julie Hjortshøj på julie@techrecruit.dk.

TECHRECRUIT varetager rekrutteringen på vegne af AURA A/S. Din henvendelse behandles fortroligt.

Lad os
sammen
finde fremtidens eksperter